Názov zariadenia: Penzión PINIA
Adresa: Čimhová 206, 027 12 Čimhová

1 Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti ubytovateľa, ktorým je obchodná spoločnosť BIZMANs.r.o., Západ 1145/35, 028 01 Trstená, Slovenská republika, IČO: 55871208, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina (ďalej len „Ubytovateľ“) a Ubytovaného, vyplývajúce zo zmluvy o ubytovaní uzatvorenej medzi Ubytovateľom a Ubytovaným (ďalej len „zmluva o ubytovaní“), za účelom poskytovania a využívania ubytovacích služieb na krátkodobé rekreačné účely (ďalej len „ubytovacie služby“), v priestoroch budovy Penzión Pinia, Čimhová 206, 027 12 Čimhová (ďalej len „Penzión“).

1.2. Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvu o ubytovaní uzatvorenú podľa bodu 1.1 obchodných podmienok formou e mailovej alebo telefonickej komunikácie, online rezervácie, využívanie online rezervačného systému Ubytovateľa, platobné a storno podmienky online rezervácií uskutočnených Ubytovaným prostredníctvom internetovej stránky Ubytovateľa www.penzionpinia.sk, ako aj na všetky ostatné práva a povinnosti vyplývajúce z právneho vzťahu vzniknutého pri online rezervácii.

Identifikačné a kontaktné údaje Ubytovateľa:

Prevádzkovateľ: BIZMANs.r.o.,
Západ 1145/35, 028 01 Trstená, Slovenská republika,

IČO: 55871208

DIC:2122 10 8483

Zapísaný: v obchodnom registri Okresného súdu Žilina
Kontaktné údaje Ubytovateľa:

Mail: info@penzionpinia.sk
Telefón: +421 908 384 349 / +421 951 358 687

 

Korešpondenčná adresa: Západ 1145/35, 028 01 Trstená, Slovenská republika
Adresa pre uplatnenie reklamácií: Západ 1145/35, 028 01 Trstená, Slovenská republika

Osobne o Ubytovateľa na adrese: Západ 1145/35, 028 01 Trstená, Slovenská republika

 

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68

 

1.3. Ubytovaný odoslaním online dopytu ohľadom rezervácie Ubytovateľovi prostredníctvom internetovej stránky Ubytovateľa (www.penzionpinia.sk) vyjadruje svoj súhlas s tým, aby sa týmito obchodnými podmienkami spravovala zmluva o ubytovaní medzi Ubytovaným a Ubytovateľom, ako aj vzťah vzniknutý pri alebo v súvislosti s uzatváraním zmluvy o ubytovaní, alebo pri reklamácii ubytovacích služieb poskytovaných Ubytovateľom.

1.4. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o ubytovaní. Ak si Ubytovateľ a Ubytovaný písomne dohodnú iné podmienky, ako sú podmienky stanovené týmito obchodnými podmienkami, tak ustanovenia takejto písomnej dohody majú prednosť pred týmito obchodnými podmienkami.

1.5. Ubytovateľ a Ubytovaný sa dohodli, že ak záväzkový vzťah založený medzi nimi uzatvorením zmluvy o ubytovaní alebo vzniknutý medzi nimi v súvislosti s uzatváraním zmluvy o ubytovaní obsahuje cudzí prvok (napr. Ubytovaný je občanom iného štátu ako Slovenskej republiky), tak sa takýto vzťah spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky.

1.6. Ubytovateľ a Ubytovaný sa dohodli, že na prerokovanie a rozhodnutie sporov vzniknutých medzi nimi v súvislosti so záväzkovým vzťahom založeným medzi nimi uzatvorením zmluvy o ubytovaní alebo v súvislosti so záväzkovým vzťahom vzniknutým medzi nimi v súvislosti s uzatváraním zmluvy o ubytovaní, ak takýto vzťah obsahuje cudzí prvok, sú príslušné a právomocné súdy Slovenskej republiky.

1.7. Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na Ubytovaného, ktorý je spotrebiteľom v súlade s ustanovením § 2 písm. a) zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov. Právne vzťahy medzi Ubytovateľom a Ubytovaným, ktorý je spotrebiteľom, neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými právnymi predpismi, a to najmä ustanoveniami Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Ubytovateľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

1.8. Tieto obchodné podmienky sa primerane vzťahujú aj na Ubytovaného, ktorý nie je spotrebiteľom.

2 Online rezervácia

2.1. Ubytovaný je oprávnený využívať online rezervácie len v prípade, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami. Ubytovaný je povinný oboznámiť sa s týmito obchodnými podmienkami pred ukončením rezervácie. Pri opakovanom využívaní online rezervácie je Ubytovaný povinný vždy sa oboznámiť s aktuálnym znením obchodných podmienok. Ubytovateľ si vyhradzuje právo jednostranne tieto obchodné podmienky zmeniť, pričom zmena obchodných podmienok je účinná odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke Ubytovateľa. Potvrdením rezervácie Ubytovaný vyslovuje bezvýhradný súhlas s týmito obchodnými podmienkami.

2.2. Používaním online rezervačného systému Ubytovaný vyhlasuje, že dosiahol vek minimálne 18 rokov a je spôsobilý vo vlastnom mene nadobúdať práva a preberať na seba povinnosti.

2.3. Zaslaním rezervácie potvrdzuje Ubytovaný, že ho Ubytovateľ pred konečným zaslaním objednávky oboznámil so všetkými informáciami podľa § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Ubytovateľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

2.4. Ubytovaný pri uzatváraní zmluvy o ubytovaní postupuje tak, že si na internetovej stránke Ubytovateľa www.penzionpinia.sk, kliknutím na záložku REZERVÁCIE vyberie z ponuky: Cely penzión alebo z ponúknutých izieb  BUKOVINA/OSTRAZICA/JELESNA  alebo z ponúknutých apartmánov MAGURA/SKORUSINA. Po voľbe ponuky zobrazí sa kalendár v ktorom si kliknutím na požadovaný dátum príchodu a potom na dátum odchodu  v kalendári vyberie rozsah dní, počas ktorých má záujem o poskytnutie ubytovacích služieb na rekreačné účely. Skôr ako vyplnený formulár odošle je potrebne zaškrtnúť políčko v ktorom vyjadruje svoj súhlas  s všeobecnými obchodnými podmienkami a ochranou osobných údajov. Ubytovaný v prípade záujmu o ubytovacie služby podľa ním uvedených kritérií pokračuje v online rezervácií stlačením políčka ODOSLAŤ. Na základe odoslania predbežnej rezervácie prostredníctvom rezervačného formuláru bude Ubytovaný kontaktovaný prevádzkovateľom pre overenie a potvrdenie voľného termínu rezervácie.

2.5. Do prázdneho formuláru pod kalendárom nasledovne záujemca o ubytovanie vyplní požadovane údaje. Požadovane identifikačné údaje sú: Meno / Priezvisko /mailovú adresu / počet osôb / telefónne číslo, a do políčka Podrobnosti môže doplniť ľubovoľne údaje ako sú: predpokladaný čas príchodu, prípadne iné potrebné informácie. Ubytovaný má možnosť uhradiť celú sumu za ubytovanie vopred alebo polovicu sumy za ubytovanie ako zálohu (ďalej len „rezervačný poplatok“) a zvyšnú sumu po príchode (tieto sumy nezahŕňajú daň za ubytovanie podľa aktuálne platného VZN mesta Čimhová, ktorá sa hradí na mieste). V tejto časti rezervačného formuláru Ubytovateľ poskytuje Ubytovanému opätovnú možnosť oboznámiť sa s obchodnými podmienkami Ubytovateľa po kliknutí na slovné spojenie „obchodné podmienky„. Pred potvrdením samotnej rezervácie Ubytovaný potvrdí, že si obchodné podmienky prečítal, a že s nimi súhlasí.

2.6. Pred definitívnym potvrdením rezervácie má Ubytovaný možnosť obsah rezervácie kedykoľvek zrušiť alebo zmeniť.

2.7. Ubytovateľ je povinný odpovedať ohľadom voľnej kapacity na ubytovanie Ubytovanému na doručenie dopytu o rezerváciu bezodkladne po jej doručení Ubytovateľovi. Takéto potvrdenie Ubytovaný dostane e mailomna emailovú adresu ktorá bola uvedená v kontaktnom formuláre.  Potvrdenie podľa tohto bodu má zaväzujúci charakter za účelom potvrdenia prijatia formuláru rezervácie Ubytovateľom.

2.8. Zmluva o ubytovaní medzi Ubytovateľom a Ubytovaným vzniká záväzným akceptovaním rezervácie Ubytovaného Ubytovateľom, ktoré Ubytovateľ uskutoční zaslaním e-mailovej správy na adresu Ubytovaného, pričom takáto správa bude označená ako “Potvrdenie o záväznej akceptácii rezervácie“. Okamihom doručenia záväznej akceptácia nadobúda zmluva o ubytovaní uzatvorená na diaľku účinnosť. V tele správy budú uvedené identifikačné údaje Ubytovateľa a Ubytovaného, označenie ubytovacej jednotky, počet nocí, osôb, príchod a odchod, cena za ubytovanie, zvolený spôsob platby, prílohou e-mailovej správy budú tieto obchodné podmienky. Na e-mailovú adresu Ubytovaného mu budú v prípade potreby zasielané všetky aj ďalšie informácie súvisiace s jeho rezerváciou. Ubytovateľ nie je povinný akceptovať rezerváciu pred prijatím platby za rezerváciu.

2.9. Pred záväzným akceptovaním rezervácie Ubytovaného Ubytovateľom, je Ubytovateľ podľa vlastného uváženia oprávnený požiadať Ubytovaného o dodatočné potvrdenie rezervácie, resp. Ubytovaného v súvislosti s vybavovaním objednávky kontaktovať (napr. telefonicky alebo e.mailom).

2.10. Ubytovateľ je oprávnený rezerváciu odmietnuť, ak Ubytovaný uviedol pri vytváraní objednávky nesprávne alebo zavádzajúce údaje alebo ak z kapacitných alebo iných závažných dôvodov nie je schopný poskytnúť Ubytovanému ubytovanie za podmienok uvedených Ubytovaným v rezervácii, ak sa s Ubytovaným nedohodne na zmene týchto podmienok.

2.11. Ubytovateľ je oprávnený rezerváciu odmietnuť, ak Ubytovaný v minulosti porušil podmienky inej zmluvy o ubytovaní s Ubytovateľom.

2.12. O odmietnutí rezervácie bude Ubytovaný informovaný e-mailom alebo telefonicky. Cena za ubytovanie, prípadne rezervačný poplatok uhradený Ubytovaným pred odmietnutím rezervácie mu Ubytovateľ vráti v lehote do 7 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s Ubytovaným nedohodne inak.

2.13. Ubytovateľ je oprávnený od zmluvy o ubytovaní odstúpiť, ak po akceptácii rezervácie zistí, že Ubytovaný uviedol pri vytvárané rezervácie nesprávne alebo zavádzajúce údaje alebo ak zo závažných dôvodov nie je schopný poskytnúť Ubytovanému ubytovanie za podmienok uvedených Ubytovaným v rezervácii, a ak od Ubytovateľa nemožno poskytnutie ubytovacích služieb spravodlivo požadovať. V prípade odstúpenia od zmluvy o ubytovaní Ubytovateľom z uvedeného dôvodu, vráti Ubytovateľ Ubytovanému všetky platby prijaté v súvislosti so zmluvou o ubytovaní do 7 dní od odstúpenia od zmluvy o ubytovaní.

2.14. Uzavretú zmluvu o ubytovaní Ubytovateľ archivuje prostredníctvom trvanlivého nosiča po dobu 5 rokov a Ubytovanému je prístupná na požiadanie.

3 Zrušenie rezervácie, storno poplatky

3.1. V zmysle § 7 ods. 6 psím. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Ubytovateľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa na poskytovanie ubytovacích služieb na rekreačné účely nevzťahujú ustanovenia o odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku v zmysle § 7 ods. 1 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Ubytovateľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

3.2. Ubytovaný má právo stornovať online rezerváciu pobytu prostredníctvom e-mailu alebo písomne poštou. Stornovanie rezervácie je účinné voči Ubytovateľovi dňom doručenia oznámenia o stornovaní rezervácie.

3.3. V prípade stornovania rezervácie pobytu rezervovaného hoci z časti na obdobie top sezóny 30 dní alebo viac dní pred nástupom na pobyt, nebude Ubytovateľ účtovať Ubytovanému storno poplatok. V prípade stornovania rezervácie pobytu rezervovaného na obdobie bežnej sezóny 7 dní alebo viac dní pred nástupom na pobyt, nebude Ubytovateľ účtovať Ubytovanému storno poplatok. Za top sezónu sa rozumie (i) obdobie od 23. decembra príslušného kalendárneho roka do 06. januára nasledujúceho kalendárneho roka a (ii) obdobie od Zeleného štvrtka (štvrtok bezprostredne prechádzajúci Veľkonočnému piatku) do utorka bezprostredne nasledujúceho po Veľkonočnom pondelku; za bežnú sezónu sa rozumie obdobie kalendárneho roka mimo obdobia top sezóny.

3.4. V prípade stornovania rezervácie pobytu rezervovaného hoci z časti na obdobie top sezóny Ubytovaným menej ako 30 dní pred nástupom na pobyt a v deň nástupu na pobyt, ako aj v prípade stornovania rezervácie pobytu rezervovaného na obdobie bežnej sezóny Ubytovaným menej 7 dní pred nástupom na pobyt a v deň nástupu na pobyt, má Ubytovateľ nárok účtovať si storno poplatok vo výške 50 % z ceny ubytovania. Na úhradu storno poplatku je Ubytovateľ oprávnený si započítať sumu zaplateného rezervačného poplatku.

3.5. V prípade závažných dôvodov stornovania rezervácie pobytu na strane Ubytovaného, na základe oznámenia a predloženia dôveryhodných dôkazov o príčine závažných dôvodov Ubytovateľovi, je možné storno poplatok znížiť, prípadne odpustiť. Odpustenie, resp. zníženie, poplatku však nie je právne nárokovateľné.

4 Platobné podmienky

4.1. Všetky ceny za ubytovacie služby a všetky ďalšie poplatky uvedené v týchto obchodných podmienkach sú uvádzané v mene Euro (EUR) a sú uvádzané vrátane DPH.

4.2. Ubytovaný je povinný zaplatiť za ubytovacie služby cenu podľa akceptovanej objednávky. Spolu s cenou ubytovania je Ubytovaný povinný zaplatiť poplatky v zmysle týchto obchodných podmienok, na ktoré Ubytovateľovi vznikol nárok za podmienok uvedených v týchto obchodných podmienkach.

4.3. V cene a poplatkoch podľa predchádzajúceho bodu nie sú zahrnuté poplatky banky Ubytovaného za vykonanie ich úhrady ani náklady na použitie elektronických prostriedkov na komunikáciu Ubytovaným. Tieto poplatky a náklady je povinný zaplatiť Ubytovaný na základe vzťahu Ubytovaného s bankou a na základe vzťahu Ubytovaného s poskytovateľom pripojenia na internet.

4.4. V prípade online rezervácie pobytu môže rezervačný poplatok (predstavujúci 50 % ceny za ubytovanie) alebo celú sumu ceny za ubytovanie Ubytovaný uhradiť Ubytovateľovi nasledujúcimi spôsobmi:

– bezhotovostným prevodom na účet Ubytovateľa (bez poplatku, Ubytovaný ale platí poplatky svojej banky);

4.5. Druhú polovicu ceny za ubytovanie, v prípade dohody o uhradení rezervačného poplatku môže Ubytovaný uhradiť pri nástupe na pobyt na mieste nasledovným spôsobom:

– v hotovosti

– vkladom na účet Ubytovateľa na bankomate

4.6. Ďalšie poplatky v zmysle Ubytovacieho poriadku môže Ubytovaný uhradiť na mieste nasledovným spôsobom:

– v hotovosti

5 Reklamačný poriadok

Podmienky reklamácií a ich následného riešenia uvádzame samostatne na stránke: Reklamačný poriadok

6 Ubytovací poriadok

6.1. Práva a povinnosti uvedené v Ubytovacom poriadku sa vzťahujú primerane na Ubytovaného ako aj na spoluubytované osoby (spoločne len „ubytovaní” ).

6.2. Ubytovateľ je oprávnený pri rezervácii pobytu žiadať od ubytovaného zaplatenie rezervačného poplatku vo výške 50 % z ceny za ubytovanie a služby s ním spojené v ostatnom texte len „rezervačný poplatok”). V prípade zrušenia rezervácie má Ubytovateľ právo požadovať od ubytovaného storno poplatok vo výške určenej podľa ustanovení článku 3 obchodných podmienok (ďalej len „storno poplatok”).

6.3. Ubytovateľ môže ubytovať v Budove len osoby, ktoré sú na pobyt riadne prihlásené.

6.4. Ubytovaní sú pri nástupe na pobyt povinní preukázať sa personálu dokladom preukazujúcim totožnosť v zmysle zákona č. 253/1998 Z.z. o hlásení pobytu občanov Slovenskej republiky v registri obyvateľov Slovenskej republiky v platnom znení, na základe ktorého vykoná personál zápis do knihy ubytovaných.

6.5. Ak Ubytovaný nie je štátnym občanom Slovenskej republika, je povinný predložiť personálu svoju identifikačnú kartu, pas, alebo iný rovnocenný doklad totožnosti a vyplniť a odovzdať personálu vykonávajúcemu registráciu ubytovaných úradné tlačivo o hlásení pobytu, ktoré mu bolo predložené pri príchode v zmysle § 113 zákona č. 404/2011 Z.z. o pobyte cudzincov v znení neskorších predpisov, pričom údaje musí uviesť pravdivo a úplne.

6.6. Nástup ubytovaných na pobyt je v deň nástupu na pobyt určený v rezervácii od 15.00 hodine.

6.7. Ubytovaní sú povinní ukončiť pobyt najneskôr do 10.00 hodiny v deň ukončenia pobytu. V opačnom prípade je Ubytovateľ oprávnený účtovať si k cene ubytovania poplatok za oneskorené ukončenie pobytu vo výške 10.00 EUR za každú začatú hodinu po určenom čase ukončenia pobytu. Ubytovaný je povinný poplatok za oneskorené ukončenie pobytu zaplatiť Ubytovateľovi v hotovosti v okamihu ukončenia pobytu.

6.8. Ak Ubytovateľ z dôvodov na svojej strane nemôže poskytnúť Ubytovanému ubytovaciu jednotku podľa Zmluvy od začiatku pobytu alebo sa z dôvodov na strane Ubytovateľ počas pobytu vyskytne skutočnosť, ktorá bráni pokračovaniu pobytu v dohodnutej ubytovacej jednotke, je Ubytovateľ oprávnený poskytnúť Ubytovanému inú ubytovaciu jednotku rovnakej alebo vyššej kvality bez príplatku.

6.9. Ak Ubytovaný požiada o predĺženie ubytovania, môže mu Ubytovateľ ponúknuť aj inú ubytovaciu jednotku, v inej cenovej relácii, než tá, v ktorej bol pôvodne ubytovaný. V takomto prípade nemá Ubytovaný nárok na ubytovanie v ubytovacej jednotke, v ktorej bol pôvodne ubytovaný a ani na ubytovanie v inej ubytovacej jednotke v penzióne, ak to z kapacitných alebo prevádzkových dôvodov nie je možné.

6.10. Pri odovzdaní ubytovacej jednotky preberá Ubytovaný inventár ubytovacej jednotke, ktorý je povinný si pri odovzdaní ubytovacej jednotke skontrolovať a nezrovnalosti je povinný hlásiť okamžite personálu penziónu; v prípade, že tieto nenahlási, bude za ne zodpovedať akoby ich spôsobil sám. Ubytovaný preberá vstupom do ubytovacej jednotky zodpovednosť za poškodenie, zničenie a stratu jeho inventáru.

6.11. Ubytovaný je povinný zložiť v hotovosti pri nástupe na pobyt vratnú zálohu vo výške 100,00 EUR/ubytovacia jednotka (ďalej len „vratná záloha”), ktorá slúži na pokrytie prípadných škôd a nákladov, ktoré vznikli v dôsledku, zničenia a/alebo straty inventáru (podľa jeho hodnoty uvedenej v inventárnom zozname), ako aj straty kľúčov od ubytovacej jednotky, silného znečistenia Budovy ako aj na krytie iných finančných nárokov Ubytovateľa voči Ubytovanému, s uvedeným použitím vratnej zálohy týmto Ubytovaný vyslovuje svoj súhlas.

6.12. Vratnú zálohu vráti Ubytovateľ Ubytovanému v hotovosti alebo na ním určený účet pri ukončení pobytu v prípade, že nebude použitá na krytie finančných nárokov Ubytovateľa voči Ubytovanému. V prípade ak dôjde k škodám uvedeným v predchádzajúcom bode, ktorých výška nedosahuje 100,00 EUR, po odpočítaní spôsobenej škody a nákladov vráti Ubytovateľ Ubytovanému zvyšnú časť vratnej zálohy hotovosti alebo na ním určený účet pri ukončení pobytu. Spôsob vrátenia vratnej zálohy si dohodnú Ubytovateľ a Ubytovaný pri jej zložení. V prípade, ak sa Ubytovateľ a Ubytovaný dohodnú na vrátení vratnej zálohy, príp. jej časti, formou prevodu na ubytovaným určený účet, zaväzuje sa Ubytovateľ sumu vratnej zálohy, príp. jej časti, previesť na takto určený účet najneskôr do 3 dní odo dňa ukončenia pobytu.

6.13. Ak dôjde k predčasnému ukončeniu pobytu z dôvodu na strane Ubytovaného, tento nemá nárok na vrátenie časti ceny ubytovania za dni, ktoré mal pobyt trvať a v dôsledku predčasného ukončenia pobytu netrval.

6.14. Ubytovaní nesmú vynášať inventár ubytovacej jednotky do exteriérov Penziónu alebo mimo areálu Penziónu.

6.15. Premiestňovanie zariadenia ubytovacej jednotky, úpravy, opravy ubytovacej jednotky a spoločných priestorov Penziónu, zásahy do sietí a inštalácie ubytovanými sú zakázané.

6.16. V celom objekte Penziónu platí prísny zákaz prijímania návštev a prenocovania neubytovaných osôb bez súhlasu Ubytovateľa. Ubytovaní nesmú vpúšťať do ubytovacej jednotky ani priestorov Penziónu neznáme osoby.

6.17. Ubytovanie domácich zvierat je možne len zo súhlasom Ubytovateľa.

6.18. Ubytovaný nie je oprávnený kdekoľvek v areáli Penziónu nosiť zbraň a strelivo alebo zbraň a strelivo inak prechovávať v stave umožňujúcom ich okamžité použitie.

6.19. Používanie vlastných elektrospotrebičov v Penzióne s výnimkou spotrebičov bežného použitia (holiace strojčeky, sušiče vlasov, nabíjačky, notebooky) je prísne zakázané.

6.20. V celom areáli Penziónu je prísne zakázané fajčiť alebo manipulovať s otvoreným ohňom s výnimkou miest na to vyhradených, ktoré sú za týmto účelom označené.

6.21. Ubytovaní sú povinní v celom areáli penziónu a jeho blízkom okolí dodržiavať nočný kľud v čase od 22:00 do 07:00 hodiny.

6.22. Ubytovaní sú povinní udržiavať v ubytovacej jednotke a spoločných priestoroch primeraný poriadok a čistotu. Ubytovaní nesmú vstupovať do vnútorných priestorov Penziónu v špinavej obuvi, túto sú povinní si očistiť pred vstupom do vnútorných priestorov.

6.23. Ubytovaní sú povinní udržiavať primeranú čistotu tiež v exteriéri Penziónu a neznehodnocovať vybavenie exteriéru. V exteriéri Penziónu je zakázané umývať motorové vozidlá.

6.24. Pred Penziónom sú dve parkovacie miesta. V prípade že sú obsadene je potrebne zaparkovať na parkovisku v blízkosti. Je zakázane parkovať na zelenej ploche pred penziónom.

6.25. Ubytovaní sú povinní neplytvať elektrickou energiou, za nadmernú spotrebu si môže Ubytovateľ vyúčtovať doplatok za nadmernú spotrebu energie podľa aktuálneho cenníka dodávateľa elektrickej energie. Na vykrytie tejto úhrady má Ubytovateľ právo použiť zodpovedajúcu časť vratnej zálohy.

6.26. Za ubytované maloleté deti zodpovedá ich zástupca. Deti do 6 rokov sa nemôžu v areáli Penziónu pohybovať bez dozoru dospelej osoby. Pri vzniku úrazu, prípadne nepredvídateľných okolností zodpovedá za dieťa osoba, s ktorou bolo prihlásené na pobyt. Táto osoba rovnako zodpovedá za škody spôsobené maloletým dieťaťom.

6.27. Ubytovaní súhlasia s tým, že počas pobytu má právo Ubytovateľ alebo ním poverené osoby vstupovať do ubytovacej jednotky za účelom vykonania povinností vyplývajúcich z povinnosti zabezpečenia riadneho chodu Penziónu a prevádzkového poriadku. V prípade pobytov trvajúcich viac ako sedem dní, Ubytovateľ raz týždenne ubytovaciu jednotku uprace a vymení posteľnú bielizeň a uteráky.

6.28. Pri ukončení pobytu je ubytovaný povinný:

  1. a) vrátiť celý inventár ubytovacej jednotky,
  2. b) vrátiť všetky prevzaté kľúče;
  3. c) vyprázdniť chladničku;
  4. d) umyť použitý riad

V prípade nesplnenia vyššie uvedených povinností má Ubytovateľ právo účtovať si voči Ubytovanému nasledovný sankčný poplatok:

v prípade porušenia povinnosti podľa písm. a) vo výške vzniknutej škody v zmysle hodnoty podľa inventárneho zoznamu

v prípade porušenia povinnosti podľa písm. b) vo výške 50,00 EUR

v prípade porušenia povinnosti podľa písm. c) vo výške 10,00 EUR

v prípade porušenia povinnosti podľa písm. d) vo výške 10,00 EUR

Takto určený sankčný poplatok je splatný okamihom ukončenia pobytu a bude odpočítaný od vratnej zálohy. V prípade, ak celková suma sankčného poplatku presiahne výšku vratnej zálohy je Ubytovaný povinný tento rozdiel Ubytovateľovi zaplatiť v hotovosti v okamihu ukončenia pobytu.